.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سقوط زن 24 ساله از آبشار شاهاندشت آمل
رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به نجات جان زن 24 ساله‌ای که شامگاه جمعه از آبشار شاهاندشت بخش لاریجان این شهرستان سقوط کرد، گفت: با توجه به وجود شکستگی در دست و خراشیدگی در مجموع وضعیت عمومی مصدوم رضایت‌بخش است.(ادامه)
رخ نمایی شاهاندشت در بلندای مازندران
در ارتفاعات مشرف به روستای شاهاندشت از توابع شهرستان آمل آبشار اصلی شاهان‌دشت با ارتفاع ۵۱ متر بزرگترین آبشار استان مازندران به شمار می‌رود که این آبشار که دارای سه آبشار متعدد است در مجموعه ارتفاعی ۱۸۰ متری دارد. در بالای آبشار شاهاندشت قلعه ملک بهمن که به قلعه ملکه قلاع یا ملک بهمن مشهور است و نام تاریخی آن قلعه فرشته بوده است (ادامه)
بلندترین آبشار ایران کجاست؟/عکس
(ادامه)
مدتی است متاسفانه برخی رسانه ها و در راس آن رسانه ملی در اقدامی هماهنگ اقدام به تولید گزارشات و برنامه هایی نموده اند که اگر چه با اعتراض بسیاری از دوستداران منطقه مواجه شده اما آنچنان تذکر جدی از سوی مدیران و متولیان امر در این خصوص داده نشده است ... مردم پلور در انتظار هویت واقعی. ...
مدتی است متاسفانه برخی رسانه ها و در راس آن رسانه ملی در اقدامی هماهنگ اقدام به تولید گزارشات و برنامه هایی نموده اند که اگر چه با اعتراض بسیاری از دوستداران منطقه مواجه شده اما آنچنان تذکر جدی از سوی مدیران و متولیان امر در این خصوص داده نشده است ...(ادامه)
جاذبه‌هاي گردشگري مازندران
(ادامه)
گردشگري و جاذبه هاي توريستي مازندران(گزارش)
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.